Sunday 17 April 2011

new blog. fresh start. nun sot ro'. Nasser. cace'obey.

 aku bukan budak alim tapi sbg muslim, aku bagi salam. 
~salamullhia'laikum~
FIRST POST!

unang post!
!أول مشاركة 
*aku guna google translate. so kiranya aku salah jgn kata aku bodoh. google yg bodoh. haha

पहली पोस्ट!! 


ok. aku pun dah lupa blog ni yg ke berapa dah. one of the reason aku buat blog baru sbb aku lupa my fucking old password. dayumit~!! so aku buat email baru. "??!" harini18april2011, harini start kelas.FIRST CLASS! mcm biasa. aku burung hantu, masih belum tidoq. aku bukan orang. pagi2 buta mata aku cukup cerah. terbukak luas bagai mangkuk jamban rumah sewa aku sekarang @sungai chinchin YANG TAK PERNAH reti nk tutup snirik. luckily xde lagi floating poo. AKU NK BERAK ESOK TANAK FLUSH. hahahaha! ok. aku ckp busuk. sori. aku takde title betul utk first post ni. memula ingat nk introduce my retard-self, tapi kang kata aku promote jual diri; ok ok. takpayah jerit jerit. aku gtau lah!! start with nasser, 1.75m, professionally study in osh, katty perry's <3 and skate, naff said. ohh. aku muslim, aku cukup sayang mama papa. takde diorang takde aku. jgn tnya how. bukak buku biology, chapter re-production. heh. aku tak sabaq nk pergi kelas sem baru ni sbb aku tahu aku PASTI score DEAN LIST utk sem nih. aku bukan budak pandai, tapi aku cukup terer maki hamun. tunggu weekend post pasti ada slot jom maki bersama saya. ah ye, tujuan blog ni exist pun takde tujuan sgt. aku share story aku. piss me off then pasti korang ada nick name dlm blog aku. try lah. ha ha ha. done. nun sot ro' cace'obey.


*aku bangga aku ada hidung yg flexible.

2 comments: